7 תשובות
ממה שהבנתי, בנות מספרות תמיד.
לגבי בנים, אין לי כל כך מושג.
בראשון לא סיפרתי וזה לא בדיוק עבד
כן.
לא לספר תישארי מיסטיריוס ושלא יהיה עין הרע
אל תספר לאף אחד
התחברות ל