10 תשובות
כן כן
כן
כן הוא טוב
עדיף לך כבר לקנות אייפון 13 חדש אני חושבת
אנונימית
1000 יד שניה זה לא משהו בדוק תמצא יותר טוב אם תחפש כמו שצריך
למה אייפון 13 ימצחיקה
ככל שאת יותר מתקדמת זה יותר טוב
תחנקו מי שעושה מינוסים
אנונימית
כי הבריאות סוללה שלה זה 84 אחוז ומומלץ מה שמתחת ל80 להחליף לו סוללה מצחיקה אחת
אנונימית
וגם זה בכללי לא שווה
אייפון 14 חדש עולה 1300-1400
אנונימית
לא
התחברות ל