5 תשובות
תדמייני אותך כל יום במצב שאת רוצה להיות בו.
תתחילי להגיד להורים שלך שאת רוצה להרזות.
תרצי את זה יותר, ולא תשברי בקלות
תקשיבי הכי חשוב זה עקביות תהיי בגירעון קלורי תעשי אימוני כח ואת תצליחי לא לוותר
לא לשתף אף אחד בזה שאת מתחילה דיאטה כי תמיד יהרסו (מנסיון.)
השבועיים הראשונים זה הכי קשה
אבל אם עוברים את השבועיים הראשונים אז זהו את בפנים
תדמייני כל יום את המטרה שלך ותצליחי
שואל השאלה:
תודה לכולכם
אנונימית
להתחיל בהדרגה
לא להיות במצב של מניעה, לאפשר לעצמך מידי פעם את הפינוק הזה, אפילן פעם ביום זה בסדר
לא להכנס למצב של הכל אן כלום, אם את אוכלת משהו שלא תכננת או קצת יותר ממה שתכננת לא לזרוק הכל לפח, להמשיך כרגיל, לא לצמצם ולא לפצות יום אחרי או ארוחה הבאה

תחשבי על זה כאורח חיים בריא, לא כדיאטה, זה לא קסם ולא שינוי שקורה ביום
לא לצפות למושלם, זה תהליך, יש ירידות ויש עליות
מודדים התקדמות לטווח הארוך