6 תשובות
שואל השאלה:
או סבבה מה איתך
או סבבה מה איתך
אנונימית
השני
אני רגילה לטוב מה איתך
הכי סבבה
הכי סבבה
שני
אין באמת הבדל אבל נראה לי שהייתי הולכת על הסבבה מה איתך, לא יודעת למה פשוט זה יותר חמוד
השני