תקשיבו אני וחברנ שלי קבענו ללכת לסרט במובילנד והזמנו כרטיסים
הבעיה שהכרטיבים זה לא למקום ספציפי כאילו צריך ללכת למובילנד ולבחור שם... קיצר נגמר כל המרומות ואין לנו עוד סרט לראות ולא נותנים לה לראות סרט יותר מאוחר, יש לכם הצעות מה לעשות? (קרוב לנתניה)