4 תשובות
לא
תלוי מה היחידה שלך ומה הייעוד שלה
לא
K2
תלוי בתפקיד

בעזה:
כשאין תמרון ותופסים קו עושים שמירות במוצבים בתוך הרצועה/מחוץ לרצועה

עכשיו אנחנו תופסים קו צהוב אז אין תמרונים, אז זה בעיקר פשיטות

באיו"ש:
בעיקר שמירות ומעצרים

בלבנון:
תמרונים
עכשיו כשצה"ל נסוג משם ויהיה לנו רצועת ביטחון יהיו מוצבים שחיילים יעשו שם בעיקר שמירות
התחברות ל