16 תשובות
מה זה ליברלי
זה בסך הכל דבר די טוב.
שואל השאלה:
ליברלי (מלטינית: libertas - חירות) הוא תומך בליברליזם, פילוסופיה פוליטית המציבה את חירות הפרט, זכויות האדם, השוויון בפני החוק והסובלנות במרכז ( הגדרה מגוגל)^^
אנונימית
אין דבר כזה יותר מידי ליברלי.
זה דבר טוב.
{;
לא וזה צריך להיות ככה
יש הבדל בין ליברלי שזה באמת דבר טוב שזה לדוגמה מדינת ישראל סה"כ...
לעומת זאת יש את תרבות הwoke הקיצונית שהיא דבר נוראי
אנונימי
ליברלי זה טוב גם woke זה טוב
אני חושב שהעולם לא ליברלי מספיק. אני חושב שליברליות זה דבר טוב. ליברליות זה חופש הפרט אך עם שמירה על האחר.
כן העולם יותר מדי ליברלי וזה דבר רע
פוסטמודרניזם מדרדר אותנו למצב הובסיאני
הליברליות תמיד קידמה את העולם ובסוף הוכיחה שהיא צודקת
שמרנות תמיד כושלת בסוף
אנונימי
כן אני חושב שזה הרבה יותר מידי
התבלבלו כבר בין להיות חופשי לבין הוללות
הם חושבים שלהיות חופשי הכוונה ללכת אחרי הרגש אבל זה הכי לא נכון שיש
ויש הבדל ענק בין ללכת אחרי הפנימיות והלב ובין ללכת אחרי הרגש

עד כדי כך הם חושבים ככה שהם פשוט מפרקים זהויות, אין דבר כזה לא יהודי ולא אמריקאי ולא צרפתי, אין גבר ואין אישה, ואפילו לפעמים אין אדם ואין בהמה
אומנם הדרישה לחופש היא מדהימה אבל ההבנה מהו חופש מעוותת
ואז אין לאף אדם הגדרה עצמית, אין ביטחון עצמי אין ערך עצמי כי הרי אמרו לו שהוא יכול להיות מה שהוא רוצה אז רוב הזמן הוא מנסה להיות משהו שהוא לא והוא מכניס לעולמו הפנימי עניינים זרים שרק פוגעים בו ובמקום להיות עצמו הוא הופך להיות הסביבה שלו

חופש זה ערך חשוב ויחד עם זה מאוד עדין ומאוד מדוייק כדי לא להפוך מחופשי לעבד לדבר אחר
הקומוניזם זה הקיצון של הליברליות^^
לא כל כך הצליח
אנונימי
קומוניזם זה לא ליברלי, ובכללי כל משטר קומוניסטי היה אוטוריטרי
אנונימי
קומוניזם זה שוויון
woke זה שוויון
זה פאקינג אותו דבר
משמע שכן יש דבר כזה יותר מדי ליברלי
או ש woke זה בכלל לא ליברלי תחליטו כבר
אנונימי
אתה באמת מטומטם או שאתה משחק אותה?

מה זה כלכלה ליברלית ידידי? מודע להגדרה? קפיטליזם
אנונימי
חח
אני לא מדבר על כלכלה
אני מדבר על כל החולים בראש שמשוכנעים שגבר ואישה זה דבר גמיש ונזיל
קוראים לזה קומוניזם חברתי
אנונימי