8 תשובות
ברור שתלך
כן!
תלך תהנה מה זב משנה אם אין לך עם מי תהיה עם חברים שלך
בטח ללכת גם אני הןלכת עם חברות פשוט
בטח
רשמת שאתה גם לא תלך, אבל השאלה שלך היא האם ללכת. לא הבנתי את הניסוח
ומעבר לזה מעולם לא הייתי בפרום אז אני לא יודעת עד כמה זה מביך לא להגיע עם בת זוג ביחס לשאר התלמידים, ואני גם לא גבר
תגיד לי אתה, זה נפוץ או לפחות מקובל לא להגיע עם בת זוג?
בסופו של דבר להבנתי זה טקס פולחני שלא קשור רק בזוג שלך לאותו הערב
אנונימית
למה אתה צריך בת זוג לפרום בשביל להנות? לדעתי בכללי זה קונספט מטומטם ואם אין לך חברה אז אין לך באמת טעם בבת זוג לפרום. תלך ותהנה עם חברים ואתה גם לא חייב אלכוהול בשביל להנות
אנונימית
תשתכר ותבטל אימון זה הפתרון
התחברות ל