15 תשובות
תנסי למצוא לך מחליף
שואל השאלה:
אין מי שיחליף
אין מי שיחליף
אנונימית
אני חושבת שתצטרכי להגיע למשמרת בכל זאת
שואל השאלה:
אבל אני פיזית אחריף תמצב שלי
יש לי פרום ביום רביעי אין לי זמן להתעכב על החןלי הזה
אבל אני פיזית אחריף תמצב שלי
יש לי פרום ביום רביעי אין לי זמן להתעכב על החןלי הזה
אנונימית
אבל התחייבת למשמרת
שואל השאלה:
אבל אני לא יכולה לתפקד
אבל אני לא יכולה לתפקד
אנונימית
את ממש ממש חולה?
שואל השאלה:
יש לי פרום ביום רביעי, אני לא יכולה לפספס את זה וללגת בידיעה שזה יחמיר לי תמצב
אני פשוט ממש מצוננת ובחנות יש מזגן קפוא, ואני חלשה ועם כאב ראש
יש לי פרום ביום רביעי, אני לא יכולה לפספס את זה וללגת בידיעה שזה יחמיר לי תמצב
אני פשוט ממש מצוננת ובחנות יש מזגן קפוא, ואני חלשה ועם כאב ראש
אנונימית
אם העניין פה הוא באמת לא דווקא, אולי תנסי למצוא פשרה ובהנחה שזה אפשרי, לדבר עם המנהל להחליש את המזגן?
על פי חוק ברגע שאת מוציאה אישור מחלה אין למנהל יכולת לחייב אותך לבוא, אבל האם לא מדובר במשהו ממש לא נעים, ומשאיר את המנהל ללא אופציות בכלל? כמובן שזה לא אשמתך, אבל וזו דעתי האישית, תתאמצי לעזור לו.
על פי חוק ברגע שאת מוציאה אישור מחלה אין למנהל יכולת לחייב אותך לבוא, אבל האם לא מדובר במשהו ממש לא נעים, ומשאיר את המנהל ללא אופציות בכלל? כמובן שזה לא אשמתך, אבל וזו דעתי האישית, תתאמצי לעזור לו.
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתאמצת אבל זו הבריאות שלי אני לא מסוגלת לעבוד
אני מתאמצת אבל זו הבריאות שלי אני לא מסוגלת לעבוד
אנונימית
אני לא רוצה להתריס אותך או לגרום לך להתגונן, באמת שלא, אבל האמת שזה נשמע לי נורא קטנוני ולא מתחשב. צינון לא הורג, זה רק שעתיים, תנסי להגיע לפשרה, הפרום הוא עוד ארבעה ימים שלמים, הכאב ראש ככל הנראה יחלוף מהר
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיבי אם היה מדובר רק בצינון הכל טוב, אני סובלת ממיגרנות בצורה כרונית
בסוף זה לא מתחשב בעיניי ואני מודעת אבל אני סהכ בת 18 ואני גם ככה שם רק לגמה חודשים
תקשיבי אם היה מדובר רק בצינון הכל טוב, אני סובלת ממיגרנות בצורה כרונית
בסוף זה לא מתחשב בעיניי ואני מודעת אבל אני סהכ בת 18 ואני גם ככה שם רק לגמה חודשים
אנונימית
זה שאת בת 18 לא פותר אותך מאחריות. אנשים בוגרים לא מוותרים על האחריות שלהם כי חוקית הם לא חייבים בה. את מקטינה מעצמך כדי להצדיק את המעשים שלך, כשאת מסוגלת בפועל לעשות אותם כמו שצריך. את בוחרת שלא בגלל האי נוחות הקטנה שלך, ומשתמשת בזה שאת כמה שם סהכ לכמה חודשים כדי לייפא את המצב.
אנונימית
שואל השאלה:
טוב עדיף שאני לא אגיב. את זו את ואני זאת אני. אני האחרונה שמנסה לצאת לא אחראית או להפטר בסוף זו הפרנסה שלי ברור שאני ארצה לבוא למשמרת כי זה כסף. הלוואי שזו הייתה התקטננות
מה שניסיתי להגיד זה שהוא לא יפטר אותי בגלל דבר כזה כי גם ככה אין לו עובדים.
טוב עדיף שאני לא אגיב. את זו את ואני זאת אני. אני האחרונה שמנסה לצאת לא אחראית או להפטר בסוף זו הפרנסה שלי ברור שאני ארצה לבוא למשמרת כי זה כסף. הלוואי שזו הייתה התקטננות
מה שניסיתי להגיד זה שהוא לא יפטר אותי בגלל דבר כזה כי גם ככה אין לו עובדים.
אנונימית
את צודקת, סליחה על זה.
אנונימית
באותו הנושא: