5 תשובות
שנלחצת כי חשבת שיקרה לך משהו אז נכנסת לחרדה
לא אומר כלום.
לא אומר כלום.
או שנלחצת או כי ראית דם, קורה להרבה, את בסדר.
שנלחצת. מה שיכול לקרות המחלודה זה טטנוס, אבל זה לוקח יותר מכמה שניות או אפילו שעות. אולי יש לך מחסור בברזל
זו תגובה רגילה
בגלל הלחץ דם הנמוך והדופק הנמוך ראית שחור עם סחרחורות והיה לך כמעט להתעלף
ובגלל שהיה אדרנלין בכמות גבוהה שמעת צליל חד והיה לך חם
בגלל הלחץ דם הנמוך והדופק הנמוך ראית שחור עם סחרחורות והיה לך כמעט להתעלף
ובגלל שהיה אדרנלין בכמות גבוהה שמעת צליל חד והיה לך חם
כניראה שפשוט נלחצת אבל תלכי לרופא לשאול אם את צריכה חיסון טטנוס אם חא עשית בזמן האחרון
באותו הנושא: