16 תשובות
מצוינת
K2
בריא
על גבול הבריא, ככל הנראה היית בגירעון גדול.
אבל אם את מרוצה וזה לא נעשה מחוסר אכילה אז תקין.
בריא וכל הכבוד לך!
אבאלה תגלי לי את הסוד שלךך
שואל השאלה:
התקציב קלוריות שלי יחסית גדול זה כי אני שוקלת הרבה אבל אני גם מתאמנת תוך כדי ועושה אימוני כוח.
אנונימית
במידה ואת שקלת הרבה בתחילת התהליך אז זה הגיוני שירדת כמות נכבדת, כי יש הרבה מאיפה להוריד.
שואל השאלה:
הסוד הוא גירעון קלורי ואוכל איכותי ומשביע, ואימוני כוח. כמה שיותר לזוז כמובן. אבל הכי קריטי זה כמובן החלק של התזונה זה מה שיעזור לך בעיקר לרדת במשקל ובאחוזי שומן. (:
אנונימית
שואל השאלה:
שקלתי 91 והיום נשקלתי מחדש ואני 81, אוכלת טוב ונהנית כמובן מהתהליך.
אנונימית
כל הכבוד לך אלופה, את בדרך הנכונה.
אני ירדתי 35 קילו בעבר
שואל השאלה:
35 קילו?? וואו זה מדהים כל הכבוד גם לך ותודה (:
מסקרנות כמה זמן לקח לך?
אנונימית
זה לגמרי בסדר אחותי
קצת מהיר אבל זה יכול להיות בריא, תלוי בגובה ובמשקל שלך.
^^^ האמת שזה לקח סביב ה 10 חודשים, אבל זה בגלל שהייתי מאוד חדור מטרה.
שקלתי 105 וכל מה שרציתי הוא להצליח בתהליך.. הייתי שוקל כל דבר שאכלתי, פעיל המון, בקושי צ'יט מילס, המון משמעת וכוח רצון.
אולי זה לא משך הזמן הממוצע או הרצוי לירידה במשקל, אבל מבחינתי זה עבד.