14 תשובות
פדופילים או מנצלים תמימות של ילדות בנות 14
לא יודע וגם אין סיבה הגיונית כי זה לא לגיטימי
זה לא לגיטימי
הם מוצאים חוליה חלשה ורוצים לנצל אותה למטרות כאלה ואחרות
קשה לי להאמין שזה משהו מעבר
הם מוצאים חוליה חלשה ורוצים לנצל אותה למטרות כאלה ואחרות
קשה לי להאמין שזה משהו מעבר
הבעיה היא הבנות לא הבנים
^איך אפשר להאשים ילדה בת 14?
^^זה כמו שתגיד שהקורבן אשם במוות של עצמו כי היה קרוב לרוצח
הם מנצלים אותן ולא מוצאים מישהי בגילם
הכל בא מהחינוך מהבית אם ההורים ידעו לחנך את הילדות שלהם לא להיות כחבות אז דברים כאלה לא יקרו
אין סיבה פדופילי ברמות
אוי אתה מבחיל
^^^רגע... אז קפצת מלהאשים את הילדה להאשים את החינוך שהיא קיבלה, שני דברים שונים לגמרי.
דבר נוסף, אתה באמת חושב ששיקול דעת של ילדה בת 14 הוא כשל אדם מבוגר ומחונך? גם אם היה לה חינוך טוב, היא לא יכולה להבין מה טוב לה ב100% וגם לא ב50% בגיל כזה.
דבר נוסף, אתה באמת חושב ששיקול דעת של ילדה בת 14 הוא כשל אדם מבוגר ומחונך? גם אם היה לה חינוך טוב, היא לא יכולה להבין מה טוב לה ב100% וגם לא ב50% בגיל כזה.
שאלה טובה
לא יודעת כשהייתי בת 17 הרגשתי מוזר אפילו לתקשר עם בני 14 באינטרנט
בנות 14 לא תמימות אבל זה עדיין פער גילאים לא מתאים
באותו הנושא: