3 תשובות
לא חושבת שיש מישהו שיודע באמת ממה מורכב כל ציון, חוץ מכמובן המאבחנים עצמם.

בכל אופן אני לא יודעת להגיד לך למה, אבל כנראה שזה לא שילוב של השתיים.
לא בהכרח.... אתה יכול להשקיע הרבה במשהו ועדיין להיות ילדותי. אין קשר.
תאמת שאני לא מכירה מישהו אחד שקיבל מעל ל3 בבגרות ובשלות. כולם מקבלים את הציון הזה אני באמת לא יודעת למה אבל זה ממש הרוב ככה
התחברות ל