10 תשובות
למה אתה מתלהב שזה יצא
ברור שלא תתלהב אתה לא חיכית לזה 13 שנה, אתה בן 16 רק
זה משחק שנמצא בפיתוח 13 שנים
השקיעו עליו 2 מיליארד דולר וכל הדיבורים סביבו ועל מה שיהיה במשחק יצרו עניין במשך השנים
השקיעו עליו 2 מיליארד דולר וכל הדיבורים סביבו ועל מה שיהיה במשחק יצרו עניין במשך השנים
ככה
כי זה המשחק המשך לאחד מהמשחקים הכי גדולים בעולם אחרי יותר מעשור?
כי יצרו הייפ סביב המשחק
כי זה הולך להיות משחק מטורף שהוציאו עליו 2 ביליון דולר
וואי וואי כל הכסף הזה רק בשביל משחק
אגב נטו מה pre order הם השיגו 3 ביליון דולר ביום אחד!!
לדעתי ההייפ הוא מוגזם אבל לגיטימי
אני מאמין שכולנו נחווה בזה שהמשחק הוא יהיה שונה מ5
לטוב ולרע
אחרי רד דד 2, אני ממש לא רוצה שהמשחק הזה יהיה סימולטור מציאות כי gta זה שונה
ואני מקווה שהם יעשו דברים נכונים כי אחרת נקבל את ההשפעה שלו גם על משחקים אחרים
אני מאמין שכולנו נחווה בזה שהמשחק הוא יהיה שונה מ5
לטוב ולרע
אחרי רד דד 2, אני ממש לא רוצה שהמשחק הזה יהיה סימולטור מציאות כי gta זה שונה
ואני מקווה שהם יעשו דברים נכונים כי אחרת נקבל את ההשפעה שלו גם על משחקים אחרים
אנונימי
באותו הנושא: