2 תשובות
זה לכל מי שצריך (תלוי לאן את מתגייסת) - מקבל זימון לסיווג ביטחוני.
כן את מגיעה לשער צפון ויש שם מאבטחי מתקנים שאפשר לשאול אותם לאן ללכת הם יסבירו לך
אם את מגיעה ברכב תרשמי בי"ח שיבא שדרות אהרון קציר ואם באוטבוסו אז את התחנה הזאת
התחברות ל