7 תשובות
הייתי נפרדת ממנו
ואם אתם כבר נפרדתם תגידי ברוך השם שזה קרה ועכשיו אני אמצא מישהו יותר טוב
אני מצטערת לשמוע שנקלעת ליחסים עם אדם שפל שכזה, ברוך שפטרנו.
הגיוני שתכאבי את האירוע גם אם לא יצא לכם הרבה זמן להיות יחד

וכמובן להיפרד ולנתק מהבחור קשר ובהקדם האפשרי.
נפרדת ויופי שגילית את הפרצוף שלו עכשיו מאשר שאתם כבר יותר זמן ביחד
נפרדת ממנו
לגיטימי שאת מרגישה ככה ומזל שגילית עכשיו ולא מאוחר יותר
זה תמיד פוגע
מקווה שנפרדתם
פה בשבילך
תגידי תודה שזה קרה מוקדם ולא מאוחר
אחרת היית נפגעת יותר
אמאלה איזה חרא
טוב שזה קרה אחרי שבועיים ולא שנתיים אחותי תיפטרי מהזבל הזה דחוף
התחברות ל
באותו הנושא: