7 תשובות
לא
כן
אנונימית
לא, יש תחנות מרכזיות כמו קניון, שוות ממש.
לאו דווקא
אצלנו זה מקום נחמד ממש עם קניון והכל
לא ממש לא אבל ערים גדולות הרבה פעמים תחנה ישנה כזאת ענקית
בעיר שלי ובחלק מהערים שהייתי בהם כן
באותו הנושא: