7 תשובות
אנשים שלא הולך להם עם נשים והם מאשימים אותן בזה
גברים שלא מצליחים לקיים קשר רומנטי/ מיני ומפתחים מיזוגניה
רווקים בכפייה
זה אנשים שאוהבים להגיד את האמת בפנים בדרך כלל דברים שבנות לא אוהבות לשמוע אז מנסים לרדת עליהם כי לא אוהבים את מה שיש להם לומר
אנונימי
אינסל זה מישהו דחוי שלא הולך לו עם בנות אבל פה כל אחת קוראות אינסל לכל מי שאומר את האמת ולא את מה שהן רוצות לשמוע
אנונימי
אינסלים הם גברים שלא מצליחים למצוא שותפה לקיום יחסי מין (incel - involuntary celibates - מתנזרים שלא מרצון)
הם מאופיינים לרוב בתיעוב עצמי ורחמים עצמיים, מיזוגיניה שנאת נשים, תחושת זכאות למין וזעם על זה ש"שוללים מהם את הזכות הזאת", האשמה של המין הנשי ולעיתים אף תמיכה גלויה באלימות כלפי נשים.
די כבר עם אינסךים
התחברות ל