6 תשובות
סתם קראש
סתם קראש
אני חושבת שזה אפשרי להתאהב במישהו שאתה לא מכיר כי אנשים יוצרים לעצמם בראש פרסונה ואישיות ונקשרים לאדם גם אם לא מכירים אותו
זה אפשרי, אבל מהר מאוד הופך לאובססיה ולדבר לא בריא
האמת שזה גם יכול להיות לימרנס שאתה מפתח פנטזיה על בן אדם שאתה לא מכיר באמת ומפתח אשליה וסיפור בראש שלך

זה לרוב נעלם ברגע שמכירים את האדם באמת ומתנפצת הבועה

ראה ערך:
התחברות ל