5 תשובות
למה שיחרימו אותך? רק בגלל שאת מראשלצ?
האוטובוסים לא מפחידים, כל עוד לא מפריע לך לעשות את הנסיעה כל יום תלמדי בתל אביב בכיף
לא, לפעמים זה נחמד ללמוד רחוק דווקא
זה סתם עזבי
שואל השאלה:
לא לא קשור לראשלצית כאילו אם בתלא ביב יש ילדים רעים^^^
אנונימית
ילדים רעים יש בכל מקום לא ידוע לי על זה שספציפית בתל אביב הם רעים, אולי סתם צפונבונים כאלה אבל חרם זה דבר קיצוני
התחברות ל