11 תשובות
תכירי אותה קצת יותר לעומק ואז כשאת מרגישה בנוח תספרי לה
לספר לה עכשיו
{;
לספר לך עכשיו מה זאת אומרת
היא חייבת לדעת ועדיף לא לחכות עם זה יותר
כמה שיותר מוקדם לספר וכמובן לקבל את התשובה שלה ואת החלטה שלה אחרי
למה זה בכלל התלבטות, זה פרט בסיסי עלייך שהיא צריכה לדעת.
להתחיל קשר בחוסר שקיפות כזה - לא יגרום לכן להחזיק הרבה.
תספרי לה
שואל השאלה:
טוב אני אגיד לה
אעדכן
אנונימית
היי יפה שלי, בכנות אני אענה מהלב - מתי שמרגיש לך נכון. זכותך שתתחברו עוד קצת קודם.
זה מצב שיכול להלחיץ קצת אנשים כי הרבה אנשים לא מבינים את הנושא לעומק - אז כשאת מרגישה יותר בטוחה לפתוח את זה אני חושבת שזה הזמן הנכון.
את לא חייבת לאף אחד לזרוק את זה על ההתחלה, כמובן גם לשמור את זה לנצח לא ההחלטה הכי נכונה.

הנקודה שלי היא, שמגיעה לך ההזדמנות שתתחברו יותר ואפילו אולי שתתחברו רגשית קודם כדי שהיא תוכל להבין את זה יותר.

ברגע שתרגישי מוכנה תעשי את זה ושאף אחד לא ילחיץ אותך.

שיהיה המון בהצלחה מהממות :)

אם צריך עזרה אני כאן בשמחה
שואל השאלה:
אמרתי לה והיא קיבלה את זה מעולה
אנונימית
יואו מדהים בהצלחה לכןן
אנונימית
איזה כיף, שמחים לשמוע 3>
איזה יופיי שמחים לשמוע בהצלחה לכן :)
התחברות ל