7 תשובות
כדי שלא יהיה ספאמים
כדי למנוע ספאמים
שואל השאלה:
מזה אומר
בשביל שלא יספימו
שואל השאלה:
מזה אורמ בשביל לא להספים
ספאמ - לעשות יותר ממה "שצריך" לעשות.

לדוגמא שלך - את רוצה "לפרסם כמה יותר שאלות מהרגיל" ובגלל זה רוצים למנוע את זה שלא יקרה מצב שבו אחד "ממלא" את כל סטיפס בשאלות שלו.

מקווה שזה מובן.
התחברות ל