9 תשובות
יעד
למי שאין אותו
אנונימית
דרך חיים.
גם אם אתה בן אדם שלילי אפשר ללמוד איך להיות יותר מאושר,ואף נחוץ.
אנונימית
חד משמעית דרך חיים.
ברגע שאתה לומד לקחת דברים בצורה מסויימת להיות סלחני כלפי עצמך וללמוד ששום דבר לא יכול להיות מושלם, נצחי או אידיאלי
אתה לומר לפאר את הכישלונות ואת העצב והתקופות הקשות.
שלא לדבר על הימים הטובים.
בעיני חלק מהיעד.
הרי כל מטרת חיינו היא רדיפה אחרי הנאה ורגעים של אושר, סיפוק ומשמעות.
דרך חיים.
אני לא חושב שיש יעד באופן כללי
אנחנו מציבים יעדים כדי שיהיה לנו יותר קל ונוכל לבוא לידי ביטוי אבל הכל אתה עושה בשביל דרך חיים
גם וגם.

אנשים רוצים להיות מאושרים, זה אחד מהיעדים של המון אנשים

אבל להיות מאושר לאורך זמן (לא באופן רגעי) זו דרך חיים, יותר מכל דבר אחר
דרך חיים!!
התחברות ל