אני רוצה לקנות קינדל אבל אני לא יודעת אם עדיף לי 6אינץ' או שבע. מרגיש לי ש6 אולי קצת קטן מדי. מישהו יכול לאמר לי מה הוא חושב? איך זה ביחד לספר אמיתי? הייתי בודקת בעצמי אבל אני לא מוצאת סרגל ..
ואיך המבחר של ספרים בעברית? אני יודעת שזה לא בתוך הקינדל אלא מחנויות, אבל אפשר יחסית הרבה ספרים?