10 תשובות
לא מתערבת אבל וואו מביאה פופקורן
ברור למה לא
אנונימית
כן בטח
לא הייתי מספרת כי זה ממש פגיעה באמון של מי שסמך עליי והתוודה בפניי אבל כן הייתי מנסה לייעץ להם לשתף ולדבר על זה כדי כאילו לשדך ביניהם או להכניס להם לראש את הסנריו של "תנסה אולי גם היא בקטע, חשבת על זה?"
הייתי גורם להם להבין את זה מספר לשתייהם כנראה אפילו מושיב את שתייהם איתי קובע איתם יציאה ןמספר להם בפרצוף אחד של השני פותח את זה
ומשיג לעצמי שליש גן עדן כמובן
ומשיג לעצמי שליש גן עדן כמובן
הייתי יוצא עם שניהם
אנונימי
מסכים עם אריאל הייתי דוחף אותם לשם מהצד אבל לא מספר
הייתי מעודד כל אחד מהם לדבר בעצמו
לא מתערבת
לא הייתי מספרת