3 תשובות
שמע בתכלס בתור גבר אני אומר כל עוד תיצור קשר עין ותהיה שיחה טובה לא נראלי ישנה איפה תהיו
ופשוט תזרום מה שיהיה יהיה
המיקום פחות משנה, באמת.
העיקר שיהיה לנו כיף, שארגיש איתו בנוח, שיהיה לנו מצחיק ושהזמן יעבור בלי שנשים לב, שלא נרצה לסיים את הערב, אבל נהיה חייבים.

זה דייט טוב.
לבחור מקום שיגרום לה להרגיש בנוח, מאמינה שדיברתם בהתחלה - לפי האנרגיה שלה:
היא בחורה שקטה שמעדיפה מקום לא עמוס? אולי היא דווקא תרגיש יותר בנוח אם זה מקום לא מבודד מידי ושיש אנשים מסביב כדי לגרום לה הלרגיש בנוח?

אפשר לשאול אותה מה היא אוהבת ולפי זה לגשש, בכנות אני חושבת שלדייט ראשון הכי אידאלי מקום שאפשר להסתובב עם נוף נחמד ואז ללכת למקום שאפשר לשבת בו ולדבר, אולי לשתות ולאכול משהו

אווירה של פתיחות ואז מקום יותר שאפשר להרגיש חיבור בדיבור וקשר עין

בהצלחה!
התחברות ל