8 תשובות
לא חייב מה שנוח לך
אני אוספת כשהוא שומני לפני חפיפה
אני לא אוספת כי אחר כך שזה מתייבש זה משאיר סימן
אז קודם אני מייבשת תשיעי נטו לתת לו ככה באוויר החדר
ואז אחרי זה אני נותנת לו בקטנה עם פן ואז מקררת אותו כזה ואז אוספת עושה מה שבאלי
שואל השאלה:
כאילו שהשיער רטוב
אנונימית
לא זה לא טוב לאסוף על שיער רטוב ויכול לשבור אותו
זה לא כזה משנה
האמת שזה לא כל כך טוב לאסוף שיער אחרי החפיפה כי השיער הוא ממש רגיש אחרי החפיפה וזה יכול לשבור את השיער.
התחברות ל