5 תשובות
אתה לא חייב לנמק
מה נימוק פשוט תבק ששימחקו
שואל השאלה:
אבל זה מה שכתוב בחוקים של סטיפס, ואם אשלח בקשה יש מצב שלא יאשרו?
אנונימי
יש היום כפתור ואפשר למחוק לבד, אבל אתה גם באמת לא חייב לנמק פשוט תגיד שאתה לא רוצה להיות פה יותר ורוצה למחוק חשבון
שואל השאלה:
סבבה תןדה
אנונימי
התחברות ל