14 תשובות
כן , קצת.
נראה מעט נואש ואוטיסטי.
נראה מעט נואש ואוטיסטי.
לא מוזר
כן
כן
שואל השאלה:
אז איך אפשר לרשום את זה אני פשוט ממש צריכה לדבר
אז איך אפשר לרשום את זה אני פשוט ממש צריכה לדבר
אנונימית
לפחות תכתבי מי רוצה לדבר
כן
תדברי עם אנשים פה
תדברי עם אנשים פה
כן
רוצה לדבר איתי?
למה שתכתוב פתק באינסטגרם בוא לפה ותשלח לי הודעה כדי שנוכל לדבר
קצצ אבל מה שתהיה מרגיש
את יכןלה גם לדבר עם אנשים פה, מוזמנת לפרטי לכל דבר
תכתבי מי זמין
באותו הנושא: