6 תשובות
עוקץ זה לא בשאלון עדיפויות אם אני לא טועה
אני גם לא קיבלתי תפקידים קרביים ואז פשוט ביקשתי מיון לוחמות
אני גם לא קיבלתי תפקידים קרביים ואז פשוט ביקשתי מיון לוחמות
תבקשי שאלון העדפות קרבי ויום לוחמות בחזית
תכנסי לאתר מתגייסים ותבדקי מה רשמו לך בריאיון אישי אם את מתאימה לתפקידי לחימה יהיה רשום
תומכל זה תומך לחימה, ברור שלא יהיה שם קרבי
כמה חודשים לפני הגיוס תקבלי מנילה לקרבי ספציפי
את מקבלת את שניהם כי את אישה, וקרבי זה התנדבות
כמה חודשים לפני הגיוס תקבלי מנילה לקרבי ספציפי
את מקבלת את שניהם כי את אישה, וקרבי זה התנדבות
שואל השאלה:
רשום לי בראיון התאמה גבוהה למערך הלחימה ובנוסף התאמה גבוהה למערך תומכי לחימה אני סיימתי יא אני אקבל או שאני צריכה לבקש?
רשום לי בראיון התאמה גבוהה למערך הלחימה ובנוסף התאמה גבוהה למערך תומכי לחימה אני סיימתי יא אני אקבל או שאני צריכה לבקש?
תבקשי מיון לוחמות פשוט. עוקץ לא תפקיד קביעה, את צריכה לעבור גיבוש כדי להתקבל לשם.
באותו הנושא: