3 תשובות
לא
זה לא תפקיד גרוע , זה תפקיד קשה.
זה תפקיד חשוב ברמות, עם שעות משמרת קשות , אבל תחושת המשמעותיות מטורפת, ויש שם אנשים טובים ותנאים סבבה.
זה תפקיד חשוב ברמות, עם שעות משמרת קשות , אבל תחושת המשמעותיות מטורפת, ויש שם אנשים טובים ותנאים סבבה.
לא הייתי מסוגלת לשבת כל היום מול המסך בלי לזוז
באותו הנושא: