8 תשובות
אייפון 17 עדיף אם כבר קונים
17

ה120 הרץ לבד שווה אתזה אין אתזה ב16

הטלפון מרגיש פי 2 יותר חלק
שואל השאלה:
^מה זה ה120?
זה המהירות של המסך
17 יותר טוב וכנראה שירדו בספטמבר בגלל ההשקה של האייפון החדש
התגובה של המסך למה שאת עושה
זה הקצב רענון של המסך, זה היה מוגבל לסדרת הפרו מ13 פרו ומעלה, הם נזכרו רק ב17 להביא אתזה גם לסדרה הרגילה

זה כמה הפעמים המסך של הטלפון מרענן בשנייה, זה גורם לטלפון להרגיש הרבה יותר חלק וזה נראה גם הרבה יותר חלק
שואל השאלה:
תודה לעונים