6 תשובות
זה סבבה
שואל השאלה:
כי הצ'אט אומר שזה מסוכן קצת
וגם ביוטיוב ראיתי שזה לא בטוח
אנונימי
זה וירוס. לא מזיק למחשב אבל גונב זהויות ומידע.
ודרך אגב לא צריך ידע במחשבים בשביל לבדוק את זה. כל פעם שיש לך שמץ של ספק (שזה צריך להיות המצב כל פעם שאתה מוריד תוכנה שלא משומשת עסקית) תכתוב באנגלית* האם תוכנה כך וכך בטוחה לשימוש ברדיט ובgpt, ואם לא כתוב מכמה מקורות שזה כן בטוח אז כנראה שיש משהו מסריח.
שואל השאלה:
לא ברור שלא צריך ידע במחשבים גם לי היה ספק כמו שיש כל פעם שאני מוריד ואני בודק , פשוט לא רציתי שיכנסו אנשים שאין להם מושג בקשר לתוכנה ויגידו סתם דברים
אנונימי
זה לא וירוס
אנשים חוששים מזה שזאת תוכנת ריגול שבשונה מוירוס שמזיק למחשב הוא לוקח את המידע שיש לך במחשב כמו סיסמאות בגוגל, פרטי אשראי וברוב מוחלט מהמקרים, לך לא יהיה מושג מזה זה למה אנשים מורידים ואומרים אם זה עובד אז מצויין.

אני אציע לך תחליפים כמו sklauncher
או אם אתה רוצה כמו tlauncher יש legacy launcher שהוא עדיף בהרבה.
התחברות ל