התחברות הרשמה

תאוריה רגילה היא כמו התאוריה שעשו בבית ספר בכיתה י? חוץ מזה שיש עד ארבע טעויות וזמן יש עוד משהו שונה?

27 ביוני 2026, 13:01
תיאוריהתיאוריה לנהיגהנהיגהלימוד נהיגה    
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
מי שעשה תאוריה לא בבית ספר האם התאוריה שעשיתם היא כמו רוב השאלות באפלקציה?
למי שעשה תאוריה בבית ספר, היו לכם שיעורי תאוריה במהלך השנה?
חברים שעשו תאוריה ב19 בבית ספר, קיבלתם מי מי עבר?
גם אצלכם לומדים לתאוריה בבית ספרה ואז סוף שנה עושים תאוריה או רק אצלנו?
ביום של התאוריה בבית ספר יש מערכת רגילה או רק התאוריה
כאלה שעשו תאוריה בבית ספר כנסו...
מי שעשה תאוריה/ דמוי תאוריה דרך בית ספר
מי שעשה תאוריה בבית ספר , באמת עדיף בחוץ מאשר בבית ספר ?
אנשים שעשו תאוריה בבית ספר השנה, קיבלתם כבר תשובות?
ילדים שעשו תאוריה בבית ספר
התאוריה בבית ספר זה כמו תאוריה רגילה נכון? מורי נהיגה וטסטרים יקבלו את זכ נכון?