4 תשובות
תלוי מה האחוזים אבל אני חושב שלא, נגיד אצלנו זה 60 40 אז זה יהיה 55.2 ואם יש יותר אחוזים לבגרות זה יותר גרוע אז לא נראה לי עובר
בגלל שיש יותר מ20 נקודות הפרש בין המגן לציון בגרות המגן מתבטל ונשאר לך רק ה42
שואל השאלה:
^ זה 20 נקודות ממוצע כיתתי לא אישי
אנונימית
אני לא חושב שהם יודעים איך זה עובד... בכל מקרה את עוברת את זה 100% אני לא יודע בדיוק איך אצלך זה עובד אבל לרוב זה 60% לציון הגבוה יותר אז זה יהיה לך 62
התחברות ל