6 תשובות
כן!! יותר מהרגילה
מאוד
ממליצה עליה ממש
גאומטריה רגילה הרבה יותר קלה לדעתי
לא שנאתי את זה
תלוי בגרות אבל בכללי לדעתי גיאומטריה יותר קל
שואל השאלה:
אני מדברת על חקירה לא טריגו במישור
אנונימית
התחברות ל