5 תשובות
מכירה חבר/ה מעל גיל 21
אנונימית
או שפשוט אל תנהגי אני מכיר גם כאלה שהם ככה לא נהגו הרבה זמן פשוט ואז שיכלו נהגו לבד
או שאפשר לשלם למורה נהיגה זה גם שירות שהם עושים נהיגת מלווה
או שאפשר לשלם למורה נהיגה זה גם שירות שהם עושים נהיגת מלווה
אנונימי
בן דוד בת דודה אח אחות סבא סבתא דוד דודה אבא חבר או אולי אם יש לך חברה עם אח/ות גדולים אפשר שילוו אותך
אנונימי
לתגובה הראשונה, רק מגיל 24 ומעלה עם רישיון של 5 שנים לפחות יכול להיות מלווה
בעיקרון אם אין לך חברים או אחים שיכולים ואת לא רוצה לחכות עד שיגמר את יכולה לשלם למורי נהיגה שיסעו איתך
באותו הנושא: