21 תשובות
ברור
לא הכל אבל חלקי
אכן
למרות שלהבנתי הצחוק והבכי יותר מושפעים מהסביבה, ואפשר גם לשנות את החיוך עד לגבול מסוים
למרות שלהבנתי הצחוק והבכי יותר מושפעים מהסביבה, ואפשר גם לשנות את החיוך עד לגבול מסוים
תווי פנים כן, צורות חיוך ובכי זה נבנה מהסביבה שמוקפים, למדתי את זה במגמת פסיכולוגיה
אנונימית
שואל השאלה:
והבעות פנים בצחוק ובבכי? ההבעות פנים
והבעות פנים בצחוק ובבכי? ההבעות פנים
אנונימי
לא גנטי.
^גם נרכש
^גם נרכש
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודע כי ראיתי שלאחים שלי ולאבא שלי יש אותן הבעת פנים באמצע צחוק. למשל שאני צוחקים לכולם נסגרות העיניים כזה בחיוך אז חשבתי שזה גנטיקה
לא יודע כי ראיתי שלאחים שלי ולאבא שלי יש אותן הבעת פנים באמצע צחוק. למשל שאני צוחקים לכולם נסגרות העיניים כזה בחיוך אז חשבתי שזה גנטיקה
אנונימי
לא לא זה נטו מושפע מגיל קטן מאוד מהמשפחה לא כי נולדת עם זה ככה
אנונימית
שואל השאלה:
הבנתי
הבנתי
אנונימי
תווי הפנים יכולים להשתנות עם השנים - בעיקר מגיל צעיר ועד ההתבגרות - תלוי מאוד לסביבה ולאדם.
לגבי צורת הבכי והצחוק גנטי וגם מהסביבה.
לגבי צורת הבכי והצחוק גנטי וגם מהסביבה.
^^^^ מחקר ישראלי בראשות גילת פלג בדק אנשים עיוורים מלידה ובני משפחה רואים שלהם. נמצא כי לעיוורים מלידה יש "חתימת הבעות פנים" שדומה מאוד לזו של קרובי משפחתם הביולוגיים, הרבה יותר מאשר לאנשים זרים, מה שמחזק את קיומו של רכיב תורשתי במבנה העצבי-שרירי של הפנים
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
אני 1.83 להורים 1.56 ו1.53 אז לא יודע יש לי גנטיקה לא מוסברת
אני 1.83 להורים 1.56 ו1.53 אז לא יודע יש לי גנטיקה לא מוסברת
אנונימי
זה לא רק מההורים שלך אלא גם שילובים של גנים מדורות קודמים.
וגם הסביבה יכולה מאוד להשפיע - תזונה, ספורט.^
וגם הסביבה יכולה מאוד להשפיע - תזונה, ספורט.^
שואל השאלה:
איזה גנים מדורות קודמים הבן אדם הכי גבוה שהיה במשפחה שלי הוא 1.63 וזה היה סבא רבא של בן דוד שלי אז....
איזה גנים מדורות קודמים הבן אדם הכי גבוה שהיה במשפחה שלי הוא 1.63 וזה היה סבא רבא של בן דוד שלי אז....
אנונימי
שואל השאלה:
וסבא וסבתא שלי משני הצדדים 1.50-1.55
וסבא וסבתא שלי משני הצדדים 1.50-1.55
אנונימי
גובה אינו נקבע על ידי גן אחד, אלא על ידי יש יותר מ-700 גנים שונים שפועלים יחד. ההורים שלך נושאים ב-dna שלהם גם גנים לגובה נמוך וגם גנים לגובה רב (שקיבלו מהדורות הקודמים שלהם). אצל ההורים שלך הגנים לגובה נמוך היו הדומיננטיים ואצלך, במקרה לחלוטין, התחברו הגנים לגובה רב משני הצדדים
שואל השאלה:
את זה אני מבין אבל אין אצלי אף אחד במשפחה מעל 1.60. רק בודדים 1.60-1.65
את זה אני מבין אבל אין אצלי אף אחד במשפחה מעל 1.60. רק בודדים 1.60-1.65
אנונימי
לא מישהו שאתה מכיר, אבל כנראה היה בדורות הקודמים ממש
שואל השאלה:
כן או שיש לי פשוט בעיה הורמונלית
כן או שיש לי פשוט בעיה הורמונלית
אנונימי
הגנים משנים עם השנים.
בקצרה - האדם תמיד מתפתח
בקצרה - האדם תמיד מתפתח
שילוב של מה הגנטיקה קבעה בשילוב עם שינה ותזונה וכמובן התפתחות אישית עם הורמונים
באותו הנושא: