5 תשובות
כן אכלתי כמויות ואפילו לא אחת
לא רק את
שואל השאלה:
הספקתי לאכול כבר שתי בורקסים עם סלטים , חצי קופסת גלידה ופרוסה עם שוקולד אלוהים ישמורר
הספקתי לאכול כבר שתי בורקסים עם סלטים , חצי קופסת גלידה ופרוסה עם שוקולד אלוהים ישמורר
אנונימית
הכל טוב לא כל יום שבת
בסדר אכלתי גחנון 2 שורות שוקולד וציפס הכל טוב מחר נוריד הכל
באותו הנושא: