10 תשובות
אולי הם בקטע של לסביות
ונואשים
ונואשים
אנונימי
כי הם חושבים שהם האלה שיצליחו להעביר אותך צד. מביך, נואש ומזלזל ביותר.
נואשים ואם יש לך תמונה את כנראה יפה. אם לא הם סתם נואשים חחח
יש הרבה שלא קוראים את הביו
לי כותבים הרבה בלשון זכר וכתוב לי בביו בלשון נקבה
לי כותבים הרבה בלשון זכר וכתוב לי בביו בלשון נקבה
שואל השאלה:
מה זה אומר בקטע של לסביות?
מודעים לעובדה שלהיות לסבית אומר שאני *לא* נמשכת לבנים?
מה זה אומר בקטע של לסביות?
מודעים לעובדה שלהיות לסבית אומר שאני *לא* נמשכת לבנים?
אנונימית
כי הם לא בהכרח מסתכלים על הביו, או שפשוט מתעלמים מזה
שואל השאלה:
^^^יש לי תמונה של צב נינג'ה...
^^^יש לי תמונה של צב נינג'ה...
אנונימית
צודקת
אפסיק
אפסיק
שואל השאלה:
^^^^*
^^^^*
אנונימית
נואשים
באותו הנושא: