4 תשובות
כי ישו היה הומו
כי הנצרות יותר קלילה בהכל
אתה כנראה בהכחשה, הרבה בנצרות, אפילו כאלה שלא ממש קרובים לדת הם הומופובים

הצדדים שמקבלים רואים את זה בתור: כל בן הוא חוטא, ורק ישו יכול לנקות אותך, אז כביכול להיות הומו זה לא ביג דיל, למרות שרוב הזמן זה לא המצב
אנונימי
גם בנצרות לא קלילים זה רק הפרוטסטנטים שזה כמו הרפורמים אצלנו
התחברות ל