11 תשובות
הדבר הכי קל שיש.
שואל השאלה:
מניסיון?^
מניסיון?^
אח שלי עבר, זה תפקיד ממש לא מבוקש ולכן הם מעבירים את כולם.
שואל השאלה:
מטורף
מטורף
זה כן מבוקש פשוט לא מדברים על זה
תיהי פשוט מורעלת בגיבוש ובמיונים
וגם את צריכה לחשוב איזה לוחמה ימית באלך כיאלו מגיבוש לוחם ימי את יכולה להיות גם בגוררות או סנפיר אז הייתי אומרת שכדאי כבא שיהיה לך כיוון, ולמה באלך דווקא חיל הים?
תיהי פשוט מורעלת בגיבוש ובמיונים
וגם את צריכה לחשוב איזה לוחמה ימית באלך כיאלו מגיבוש לוחם ימי את יכולה להיות גם בגוררות או סנפיר אז הייתי אומרת שכדאי כבא שיהיה לך כיוון, ולמה באלך דווקא חיל הים?
שואל השאלה:
תמיד אני ידעתי שאני רוצה להיות בחיל הים ומאז השביעי אני ידעתי שאני רוצה להיות לוחמת, בלי קשר יש לי חיבור גדול לים אז למה לא לשלב בין שניהם
תמיד אני ידעתי שאני רוצה להיות בחיל הים ומאז השביעי אני ידעתי שאני רוצה להיות לוחמת, בלי קשר יש לי חיבור גדול לים אז למה לא לשלב בין שניהם
חשבת על גיבוש חובלים?
שואל השאלה:
כן אבל זה נשמע לי תפקיד פיקודי מידי אני לא יודעת אם זה בשבילי, וגם אם אני אסיים את הגיבוש ולא אתקבל יש שבוע ראיונות ליהלמ וזה שזה כן טוב אבל לא מה דאני מכוונת אליו
כן אבל זה נשמע לי תפקיד פיקודי מידי אני לא יודעת אם זה בשבילי, וגם אם אני אסיים את הגיבוש ולא אתקבל יש שבוע ראיונות ליהלמ וזה שזה כן טוב אבל לא מה דאני מכוונת אליו
אז נראלי שסנפיר זה יותר הכיוון שלך
אבל חשוב שתדעי שבתפקיד הזה לא רואים כמעט בית אם זה פקטור בשבילך
אבל חשוב שתדעי שבתפקיד הזה לא רואים כמעט בית אם זה פקטור בשבילך
שואל השאלה:
לא אני ממש לא רוצה להיות הרבה בבית, אחת הסיבות שאני רוצה לוחמה כזאת. אני יותר חשבתי על סטיל אבל סנפיר גם מגניב
לא אני ממש לא רוצה להיות הרבה בבית, אחת הסיבות שאני רוצה לוחמה כזאת. אני יותר חשבתי על סטיל אבל סנפיר גם מגניב
ממה שאני יודעת זה גיבוש די קל, ההכשרה יותר קשה
באותו הנושא: