7 תשובות
לא רק אתה
אתה לא היחיד, תשתדל להיות פתוח יותר עם הקרובים שמסביבך, כמו ההורים או חבר קרוב למשל
שואל השאלה:
הורים זה ברור שאני אהיה קרוב אבל עם השאר לא
הורים זה ברור שאני אהיה קרוב אבל עם השאר לא
אנונימי
לצערי לא רק אתה
זה חינוך שהתקבע
מקווה שתצליח לאט לאט להיפתח ולא להתבייש להראות רגשות
כמובן שעם זרים מוחלטים, עניין אחר
זה חינוך שהתקבע
מקווה שתצליח לאט לאט להיפתח ולא להתבייש להראות רגשות
כמובן שעם זרים מוחלטים, עניין אחר
לא
^^^ עם השאר זה הגיוני שאתה מנסה לא לספר, כי אתה לא רגיל לשתף ברגשות שלך עם אנשים שהם מחוץ למשפחה שלך, כמובן שלא צריך להיות פתוח עם כל בן אדם אפשרי בשביל באמת להרגיש שאתה פתוח עם עצמך ברגשות, אבל כן תשתדל לעשות הכל כדי להיות יותר פתוח עם חברים שקרובים אליך, מישהו שאתה לגמרי סומך עליו
מוכר
באותו הנושא: