10 תשובות
לא גבר
אבל הייתי עושה את זה עם מישהו לא הטעם שלי
אבל הייתי עושה את זה עם מישהו לא הטעם שלי
לא, משיכה חיצונית זה פקטור חשוב במערכת יחסים.
שואל השאלה:
^^ריל חחח
^^ריל חחח
יש מצב
אם הוא ממש לא הטעם שלי הייתי יוצאת איתו פעם אחת כדי לראות וזה (קרה) ואז הייתי בוחרת.אבל זה לא רק אם המשיכה ממש ממש לא
נותנת לזה צאנס , במידה ולא הייתה כימיה אחרי כמה מפגשים אז לסיים בטוב אבל יכול להיות שתמצא את עצמך נמשך במחינה אינטלקטואלית ואח"כ אתה יכול גם להימשך בבחינת נראות
לא, מה הטעם להשלות אותה ואת עצמי? אם אין משיכה פיזית, אין משיכה.
אני מעדיף להיות אמיתי עם עצמי ועם הסביבה שלי.
אני מעדיף להיות אמיתי עם עצמי ועם הסביבה שלי.
שואל השאלה:
תקשיבו בנות שעונות באמת שאצל בנות ובנים זה שונה אולי אנחנו בעייתיים אבל אנחנו לא יכולים להימשך למישהי לא הטעם שלנו מאוד קשה אפשר להיות ידידים
תקשיבו בנות שעונות באמת שאצל בנות ובנים זה שונה אולי אנחנו בעייתיים אבל אנחנו לא יכולים להימשך למישהי לא הטעם שלנו מאוד קשה אפשר להיות ידידים
באותו הנושא: