12 תשובות
לאא
למה שתעשה את זה
למה שתעשה את זה
לא
מי קונה באיביי אוזניות
מי קונה באיביי אוזניות
למה 320 שקלים, אפשר גם במאה חמישים
ה3 לא משהו היו אכזבה
4 ו2 יותר טובים אבל בסדר לא סוף העולם
4 ו2 יותר טובים אבל בסדר לא סוף העולם
כן
ה4 באמת יותר טובות אבל ה3 הן אחלה הבעיה היחידה שהייתה לי אתן זה שהן לא ישבו הכי נוח אבל אחרי החלפה הן ממש נוחות.
מבחינת מחיר זה מרגיש לי קצת יקר מקווה שזה כולל מכס/מעמ.
מבחינת מחיר זה מרגיש לי קצת יקר מקווה שזה כולל מכס/מעמ.
לא
אוזניות טובות, המחיר לא וואו
נראה לי אבא שלי קיבל אותם מתנה עם הפלאפון מכרתי למישהו ב100 חדשות
אנונימי
לא שווה
קודם כל שואלים ואז קונים
אנונימי
אוזניות טובות ממש, אם זה המקורי זה מחיר טוב, היה לי אותם וכרגע יש לי את 4 ולדעתי 3 יותר טוב בהרבה מובנים.
באותו הנושא: