15 תשובות
אני מכיר זלדה סופר מריו פה נגמר הידע שלי בנושא
כל הזלדות הן טובות אחת אחת.
מריו והרבידים די כיפי, אם אתה אוהב משחקי תורות.
ביונטה מצחיקה, אבל רק אם אמא שלך לא תיכנס באמצע כשאתה משחק.
כמובן, אססין קריד.
לואיג'י מנשן מהנה.
עריכה: על מה המינוסים? מה הבעיה במשחקים האלה?
תשחק אנדרטייל שסיים תתחיל דלטרון
תודה לי אח'כ (יש את שניהם על הסוויץ)
בכל מקרה בכללי הסדרה של זלדה וספלטון הם האהובים עליי אן מדברים על נינטנדו אקסלוסיב
אני אוהבת את קירבי
ultimate chicken horse אבל זה גם למחשב
אנימל קרוסינג
the legend of zelda: breath of the wild
botw
הייתי הולך על המריו אודיסי ולואיג'י 3
כל השאר זה פשוט כמו מקדונלדס, משחקים גרועים שכולנו אוהבים.
פורטנייט ואנימל קרוסינג, למרות שפורטנייט זה כבר לא מריץ
טומדוצ'י לייף ליבינג דה דרים משחק פסיכי
legend of zelda breath of the wild
pokemon legends za
botw, mario odyssey
שני משחקים חובה לדעתי בסוויץ
splatoon, zelda, hades