התחברות
הרשמה
לצאת עם חברות או להזמין את חברות שלי לבית שלי
מה עדיף
ואם לצאת אז לאן
27 ביוני 2026, 08:39
בילויים
3 תשובות
ואם*
אני אישית חושב לבית שלך
S
St. peter
לבית שלך
נ
נועם מהקלאש
להזמין
BATMAN
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אני היחידה שלא אוהבת להזמין חברות לבית שלי כשיש אנשים בבית?
חברות שלי רוצות להתקע בבית שלהן ולהזמין אוכל ואני בכלל רוצה לצאת עד מאוחר, מה לעשות?
זה נראלכם הגיוני שאני צריכה לפחד להזמין חברות לבית?
אני וחברה שלי קבענו לצאת והיא רוצה להזמין את החברות שלה
חברות שלי הפסיקו להזמין אותי לצאת והן פשוט נפגשות בלעדי:))) איפה טעיתי
להכין אוכל עם חברות או להזמין אוכל עם חברות ?
איך להזמין חברה להיפגש בלי לצאת נואשת?
אני וחברות שלי התרחקנו לאחרונה להזמין אותם לצאת היום?
מה כדי לי, לצאת להסתובב עם חברות או להשאר בבית (גם עם חברות) ולראות סרט
אני צריכה (חובה) להזמין 30 חברות אבל יש לי רק 27 חברות
מה להזמין מבית קפה עם חברות ?