14 תשובות
לא הייתי מוציאה כסף על זה
200 נראה לי
שואל השאלה:
בסופו של דבר זה כן טלפון של יותר מ2000 שקל
בסופו של דבר זה כן טלפון של יותר מ2000 שקל
אני מקווה שהמטרה שלך זה לא למכור למישהו כי להביא אותו לבן אדם אפילו להומלס זה חוצפה
אבל אם זה מעבדה לא חושב שמעבדה תקנה אותו בפחות מ200 כמו שאמרו
אבל אם זה מעבדה לא חושב שמעבדה תקנה אותו בפחות מ200 כמו שאמרו
אי אפשר באמת למכור את זה
אולי מישהו יקנה בגג 100 בשביל חלקים
אולי מישהו יקנה בגג 100 בשביל חלקים
שואל השאלה:
^^ממש לא מה אתה אומר אפילו
למרות שהומלס לפי דעתי ישמח לקבל טלפון.. אבל לא, רציתי למכור לאיזה חנות טלפונים
^^ממש לא מה אתה אומר אפילו
למרות שהומלס לפי דעתי ישמח לקבל טלפון.. אבל לא, רציתי למכור לאיזה חנות טלפונים
^ הייתי מרחם על ההומלס שהיה מקבל אותו, כי זה באמת כואב הלב לראות איזה טלפון מסכן ומצומצם הוא יצטרך להתמודד איתו
ולא ניסיתי להטיף לך או משהו אם זה היה נשמע ככה, מתנצל
ולא ניסיתי להטיף לך או משהו אם זה היה נשמע ככה, מתנצל
מסכן ההומלס שיאלץ להאבק בפלאפון המצומצם שלו. אילו שטויות אתה אומר??
אני אומר את דעתי, הייתי מרחם על הומלס שהיה נאלץ להשתמש בטלפון כזה
אין שום דבר רע במה שאמרתי
אין שום דבר רע במה שאמרתי
ההומלס לא היה מרחם על עצמו.
רחמים חסרי טעם.
רחמים חסרי טעם.
well דעתך.
אם בן אדם עושה את החסד ותורם לאדם נזקק טלפון, צריך שהטלפון לפחות יהיה בעל האמצעים הבסיסיים שלו ושהאדם לא ירגיש מוגבל, לי היה כואב הלב לראות אדם נזקק נאלץ להיאבק עם טלפון חצי שבור, מתנצל אם זה לא מסתדר לך
אם בן אדם עושה את החסד ותורם לאדם נזקק טלפון, צריך שהטלפון לפחות יהיה בעל האמצעים הבסיסיים שלו ושהאדם לא ירגיש מוגבל, לי היה כואב הלב לראות אדם נזקק נאלץ להיאבק עם טלפון חצי שבור, מתנצל אם זה לא מסתדר לך
ההומלס לוקח את הפלאפון, הפלאפון טוב לו. הוא משתמש בו.
ההומלס לוקח את הפלאפון, הפלאפון לא טוב לו. הוא הופך אותו לכדורסל.
ואתה? אתה מזיל דמעות על הכדורסל שלו.
אתה חושב שהוא לא ירגיש מוגבל עם אייפון פרו מקס 16/17/18/593?
הוא ירגיש הרבה יותר מוגבל, בלי מטען, שקע, בית, כסף לקנות, ועוד ועוד
ככול שתעניק לו יותר גישה למה שהוא לא יכול להשיג כך ירע לו.
ההומלס לוקח את הפלאפון, הפלאפון לא טוב לו. הוא הופך אותו לכדורסל.
ואתה? אתה מזיל דמעות על הכדורסל שלו.
אתה חושב שהוא לא ירגיש מוגבל עם אייפון פרו מקס 16/17/18/593?
הוא ירגיש הרבה יותר מוגבל, בלי מטען, שקע, בית, כסף לקנות, ועוד ועוד
ככול שתעניק לו יותר גישה למה שהוא לא יכול להשיג כך ירע לו.
שואל השאלה:
הטלפון עובד. יש בו הרבה דברים שלא עובדים אבל הוא עובד אני לא הומלסית והשתמשתי בו ככה למשך שנה, אז הוא לא יוכל לעשות שיחות בלי ספיקר, לא ישמע את הסאונד בסרטונים שלו ויצטרך לשים את הסיסמא במקום שזה יפתח עם פייס איידי.
אני לא מתכננת להביא את זה להומלס ואף פעם לא תכננתי אז אני לא יודעת על מה יש להתווכח פה
הטלפון עובד. יש בו הרבה דברים שלא עובדים אבל הוא עובד אני לא הומלסית והשתמשתי בו ככה למשך שנה, אז הוא לא יוכל לעשות שיחות בלי ספיקר, לא ישמע את הסאונד בסרטונים שלו ויצטרך לשים את הסיסמא במקום שזה יפתח עם פייס איידי.
אני לא מתכננת להביא את זה להומלס ואף פעם לא תכננתי אז אני לא יודעת על מה יש להתווכח פה
לא חושבת שהרבה כי האייפון 12 פרו מקס כרגע עולה 2500 בערך ואם זה עוד שבור מישהו לא ישלם על זה
באותו הנושא: