6 תשובות
מוזר כן היא שנה מעל בר מצווה
אני חושב שלא כדאי לך להתחיל איתה בגלל שהיא רק עולה לט ואתה ליא אבל אתה כן לרמה שלה כנראה ולא היא לא תראה את זה מוזר (למרות שאני חושב שזה לא נכון)
שואל השאלה:
הקטע הוא שהיא ממש נראת שנה מתחתיי או אפילו בגילי
הקטע הוא שהיא ממש נראת שנה מתחתיי או אפילו בגילי
לך על בנות שהן באמת בגילך
שואל השאלה:
כל הבנות בגילי או שנראות חרא או שלא נחמדות
כל הבנות בגילי או שנראות חרא או שלא נחמדות
אל תהיה עם מישהי שקטנה ממך בשנתיים.
אגב, תבדוק לאיזו כיתה היא עולה, אם היא עולה לכיתה י זה כבר יותר סביר
אגב, תבדוק לאיזו כיתה היא עולה, אם היא עולה לכיתה י זה כבר יותר סביר
באותו הנושא: