13 תשובות
להגיד לה בדיוק מה שאמרת עכשיו, לחפש דרכים עקיפות לדבר עם בן אדם על בעיה כלשהי לא תעזור.
את חייבת להגיד לה ישירות מה הבעיה ואז היא תבין
אם זה יותר מדי בשבילך ומוזר תדברי איתה ותסבירי את המצב
תחסמי אותה לי יש מישהי כזו בחיים האמיתיים זה הרבה יותר קשה אני שונאת אנשים כאלה
שואל השאלה:
זה לא יפה כי היא נפתחה אליי ואני אליה מבין? זה יהיה מוזר ולא מכבד
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו מדברות בווטאצפ כברר
אנונימית
כמה זה כל הזמן? (בלי קשר לשאלה, סתם מעניין)
אנונימית
תסבירי לה את זה
שואל השאלה:
כזה אם אני לא עונה היא שואלת מה קרהה יאוו תעני הכל בסדרר
אם אני לא עונה שעתיים
אנונימית
יואו נשבעת לך גם אני הכרתי מישהי כאן והיא ככה כותבת לי
שואל השאלה:
חחח מה עושים בחיי
אנונימית
שואל השאלה:
אולי תגידי לי מי זאת
אנונימית
שואל השאלה:
אולי זו אותה אחתת
אנונימית
יואו חחח רגע בואי לפרטי